top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraSoul of Darkness

Vítejte v mém herním světě

Zdravím vás na mém novém blogu, který bych ráda věnovala hernímu světu. Hry mě doprovází životem již od dětství, kdy jsem sledovala tátu, jak se probíjí masou nepřátel dál a dál, zatímco já jsem byla pouhým tichým fanouškem. O několik let později jsem konečně též zaujala své místo za klávesnicí, a i když mám několik titulů odehraných na PS4, jsem stále oddaná především klávesnici a myši.


Jaké články ode mě můžete očekávat?

Inu nebudu se výhradně věnovat novým titulům a řešit všelijaké události z herního světa. Články se budou točit kolem všeho možného, co mě zrovna navnadí a donutí ťukat do klávesnice. V myšlenkách zatím plánuji psát více o starší hrách, občas se zmínit o nadcházejících titulech, které mě zaujaly a ráda bych i zavzpomínala na staré časy.


Doufám, že se tu budete cítit dobře a společně se pobavíme o videohrách, které za to stojí.


Soul of Darkness

23 zobrazení1 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page