top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraSoul of Darkness

The Witcher 3: Co mě rozesmálo


Zaklínač je v dnešní době celosvětovým fenoménem, čemuž napomohlo především herní zpracování a v nedávné době i seriál od Netflixu. Ke mě si cestu našel prostřednictvím mnoha pozitivních recenzí, které na mě pomrkávaly z různých koutů, dokud mě neudolaly.

Vzhledem k současné situaci, kdy většina lidí zůstává doma, využívám část svého volného času k hraní a hlavní slovo má právě Zaklínač. Ačkoliv nejsem z daleka u konce, protože mi to nedá a snažím se vyplnit každý sebemenší úkol (takže klidně po 3 hodinách hraní zjistím, že v příběhu jako takovém jsem skoro nikam nepokročila), rozhodla jsem se s vámi podělit o několik momentů, kdy jsem se ze srdce zasmála. A teď pominu povedené hlášky typu "Jasně, že hraji karty, když jsem trpaslík. A taky po práci pod barákem kopu šachtu."

Jak už jsem se zmínila, The Witcher 3 je epická hra, která jiným dá na prdel s prstem v nose. Přesto se v ní vyskytuje hromada bugů a nevím, jestli si toho poslední dobou jenom více všímám, nebo vážně s dějem postupně přibývají. Avšak beru to s nadhledem a mnohokrát se i pobavím.


Zmutovaní koníci

Někdy jsem prostě neodolala a musela si udělat screenshot dané scény. Například se takhle procházím po louce plné rozkvetlých květin a přemýšlím, kde by se ten poklad mohl nacházet, když v tom mi cestu zastoupí trojhlavý kůň. Nevím, či se snažil bránit ten poklad nebo chtěl pouze poskytnout svému kamarádovi soukromí, jelikož pravděpodobně trpí průjmem.

Hlavně umřít stylově

Souboje jsou mnohdy zábavné, ale když konečně rozsekáte posledního nepřítele na kusy, není na škodu se po bojišti projít a zkontrolovat, jak se umírající uložili k poslednímu odpočinku. Někdy to stojí vskutku za pohled.

Další střípky

V hlavě mi utkvěly i momenty, jejichž fotodokumentaci nevlastním. Pobavil mě můj rozdováděný kůň, který si usmyslel, že kopec seběhne pouze po předních nohách. Zabavit se umí i nilfgardská stráž, když se rozhodne zbystřit své orlí oko a proklepnout, co se děje za obzorem. Není nad nápomocného kamaráda, který vás vysadí na ramena. V jednu chvíli jsem si připadala jako opravdu pokročilý zaklínač, jelikož se mi povedlo procházet dveřmi. Klíč v kapse jsem úspěšně ignorovala.

A rozhodně se toho vyskytuje ve hře mnohem víc. Některé věci mě zase spíše naopak iritovaly (třeba když Geraltova kštice mu trčela skrz tvář).


Jsou mezi vámi hráči Zaklínače, kteří by rádi taky přispěli nějakým vtipným momentem ze hry, který zažili? :)


Soul of Darkness

57 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page